Szállítás

Szállítás

Otthon maradnál? Kiszállítjuk neked!

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 3 munkanapon belül a kezedben foghatod megrendelésedet.Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.

Mikor és hogyan történik a szállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben és SMS formájában is tájékoztatunk.

Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagról?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes linkek keresztül.

Nem talált otthon a kézbesítő?

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Szerződött futárszolgálataink elérhetőségei:

GLS futárszólgálat

E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Telefonszám: 06-40-46-46-46

Nyomonkövetés:

https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes

Az ország bármely településére kiszállítunk, kézbesítési és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak.

Utánvétes lehetőséggel is szállítunk: azaz, a megrendelt csomag árát a kézbesítéskor kell majd kifizetni a futárnak vagy a megjelölt postán az ügyintézőnek.

Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.