Szállítás
Szállítás
Otthon maradnál? Kiszállítjuk neked!
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 3 munkanapon belül a kezedben foghatod megrendelésedet.Megrendelés leadásakor, lehetőséged van kiválasztani, hogy a megrendelt termékeket azonnal, vagy az általad megadott napon kerüljön kiszállításra.
Mikor és hogyan történik a szállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben és SMS formájában is tájékoztatunk.
Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagról?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes linkek keresztül.
Nem talált otthon a kézbesítő?
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Szerződött futárszolgálataink elérhetőségei:
GLS futárszólgálat
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
Telefonszám: 06-40-46-46-46
Nyomonkövetés:
https://gls-group.com/HU/hu/csomagkovetes
Az ország bármely településére kiszállítunk, kézbesítési és fizetés díjaink belföldre vonatkoznak.
Utánvétes lehetőséggel is szállítunk: azaz, a megrendelt csomag árát a kézbesítéskor kell majd kifizetni a futárnak vagy a megjelölt postán az ügyintézőnek.
Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.